Administrativní pracovník/ Back office support

Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Pojišťovnictví
Praha

Máte chuť:

  • být zodpovědný/á za kontrolu správnosti zadání elektronicky sjednaných návrhů nového pojištění a souvisejících příloh
  • kontrolovat obdržené písemné dokumenty s elektronicky zpracovanými návrhy a s el. archivem
  • mít na starosti evidenci podkladů v produkčním systému
  • zadávat data do produkčního systému
  • věnovat se i klasickým administrativním činnostem - kopírování dokumentů, archivace složek jednotlivých klientů , skenování atd.

Budeme si rozumět když:

  • máte SŠ vzdělání s maturitou
  • jste středně pokročilý/á uživatel/ka Microsoft Office (Word / Excel / Outlook)
  • je vám vlastní pečlivost a můžeme se na Vás spolehnout
  • jste týmový hráč, ale umíte se i samostatně rozhodovat
  • nabízíte alespoň základní znalost anglického jazyka
  • máte praxi v oboru pojišťovnictví nebo máte praxi v administrativě

U nás získáte:

  • možnost se naučit, jak to funguje u úspěšné pojišťovací společnosti
  • různorodou administrativní práci jako podpora pro kolegy
  • zázemí renomované mezinárodní společnosti působící na českém trhu 25 let
  • příležitost učit se novým věcem v praxi
  • příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv inspirativních kolegů, ochotných pomoci
  • pracoviště v centru Prahy na Národní třídě v nových moderních kancelářích OC Quadrio
  • nabídka zajímavých benefitů (stravenky v hodnotě 110 Kč, káva čaj a voda zdarma, 1 x měsíčně ovoce na pracovišti, flexibilní konec a začátek pracovní doby, možnost využít zvýhodněné masáže na pracovišti během pracovní doby, nárok na příspěvek na dopravu v hodnotě ročního kuponu MHD, dovolené 5 týdnů a 3 sick days, roční odměny)

Na co se nyní od vás těšíme:

    • až nám zašlete aktuální profesní životopis
    • až připojíte krátký motivační dopis, kde nám prosím sdělte i vaši rámcovou platovou představu a termín možného nástupu.

Sdílejte

Informace o pozici

Místo pracoviště

  • Purkyňova 2121/3, Praha - Nové Město

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Čeština(výborná), Angličtina(mírně pokročilá)

Zadavatel

MetLife Europe d.a.c., pobočka pro Českou republiku


Pro naše zaměstnance máme připravené množství benefitů

Příspěvek na dopravu

Ihned po nástupu proplácíme roční kupón MHD v Praze výši 3650 Kč a ve stejné výši přispíváme kolegům mimo Prahu

Flexibilní pracovní doba

(39 hodin týdně)

Týden dovolené navíc

Týden dovolené navíc

Home office

Pro specifické pozice nabízíme kombinaci formy práce z domova a kanceláře

Příspěvek na Multisport kartu

Pro zaměstnance i jejich rodinné příslušníky

Příspěvek na penzijní připojištění

Masáže na pracovišti

Podporujeme nevidomé a zdravotně handicapované maséry ze společnosti Tecum, kteří docházejí pravidelně masírovat naše zaměstnance 2 x týdně přímo na pracoviště, hradíme zaměstnancům 70 % z ceny masáže

Rozvojové a vzdělávací programy

Přístup ke globálním studijním e-learningovým materiálům např. Harvard Business publishing

Plně hrazené kurzy angličtiny

Na různých úrovních včetně konverzace s rodilými mluvčími přímo na pracovišti

Stravenky ve výši 110 Kč

Od roku 2018 používáme elektronickou stravenkovou kartou

Občerstvení na pracovišti zdarma

Zdarma k dispozici vynikající káva, voda a čaj

Podpora imunity

Během chřipkové sezóny od října do března, podporujeme imunitu našich zaměstnanců formou pravidelných měsíčních dodávek ovoce a zeleniny v biokvalitě

Skupinové pojištění

Pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky (chráníme naše zaměstnance a jejich blízké proti životním, úrazovým rizikům a riziku závažných nemocí)

Zvýhodněné produkty a služby MetLife

Pro zaměstnance i jejich rodinné příslušníky

Dobrovolnický den

Podporujeme naše zaměstnance v zapojení do charitativních akcí formou 1 dne placeného volna

Výhodnější mobilní tarif

Pro zaměstnance


Zaujala Vás tato nabídka? Ozvěte se nám

Chci pracovat pro Metlife