Administrativní pracovník do týmu správy návrhů

Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Pojišťovnictví
Praha

Máte chuť:

  • být zodpovědný/á za kontrolu správnosti zadání elektronicky sjednaných návrhů nového pojištění a souvisejících příloh
  • kontrolovat obdržené písemné dokumenty s elektronicky zpracovanými návrhy a s el. archivem
  • mít na starosti evidenci podkladů v produkčním systému
  • zadávat data do produkčního systému
  • věnovat se i klasickým administrativním činnostem - kopírování dokumentů, archivace složek jednotlivých klientů , skenování atd.

Budeme si rozumět když:

  • máte SŠ vzdělání s maturitou
  • jste středně pokročilý/á uživatel/ka Microsoft Office (Word / Excel / Outlook)
  • je vám vlastní pečlivost a můžeme se na Vás spolehnout
  • jste týmový hráč, ale umíte se i samostatně rozhodovat
  • nabízíte alespoň základní znalost anglického jazyka
  • máte praxi v oboru pojišťovnictví nebo máte praxi v administrativě

U nás získáte:

  • možnost se naučit, jak to funguje u úspěšné pojišťovací společnosti
  • různorodou administrativní práci jako podpora pro kolegy
  • pracovní smlouvu na dobu určitou přes agenturu práce
  • příležitost učit se novým věcem v praxi
  • příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv inspirativních kolegů, ochotných pomoci
  • pracoviště v centru Prahy na Národní třídě v nových moderních kancelářích OC Quadrio – uzavřená kancelář, ne openspace
  • nabídka zajímavých benefitů (stravenky v hodnotě 110 Kč, káva čaj a voda zdarma, flexibilní konec a začátek pracovní doby, možnost využít zvýhodněné masáže na pracovišti během pracovní doby, nárok na příspěvek na dopravu v hodnotě ročního kuponu MHD)

Na co se nyní od vás těšíme:

  • až nám zašlete aktuální profesní životopis
  • až připojíte krátký motivační dopis, kde nám prosím sdělte i vaši rámcovou platovou představu a termín možného nástupu.

Sdílejte

Informace o pozici

Místo pracoviště

  • Purkyňova 2121/3, Praha - Nové Město

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Čeština(výborná), Angličtina(základní)

Zadavatel

MetLife Europe d.a.c., pobočka pro Českou republiku


Pro naše zaměstnance máme připravené množství benefitů

Příspěvek na dopravu

Ihned po nástupu proplácíme roční kupón MHD v Praze výši 3650 Kč a ve stejné výši přispíváme kolegům mimo Prahu

Flexibilní pracovní doba

(39 hodin týdně)

Týden dovolené navíc

Týden dovolené navíc

Home office

Pro specifické pozice nabízíme kombinaci formy práce z domova a kanceláře

Příspěvek na Multisport kartu

Pro zaměstnance i jejich rodinné příslušníky

Příspěvek na penzijní připojištění

Masáže na pracovišti

Podporujeme nevidomé a zdravotně handicapované maséry ze společnosti Tecum, kteří docházejí pravidelně masírovat naše zaměstnance 2 x týdně přímo na pracoviště, hradíme zaměstnancům 70 % z ceny masáže

Rozvojové a vzdělávací programy

Přístup ke globálním studijním e-learningovým materiálům např. Harvard Business publishing

Plně hrazené kurzy angličtiny

Na různých úrovních včetně konverzace s rodilými mluvčími přímo na pracovišti

Stravenky ve výši 110 Kč

Od roku 2018 používáme elektronickou stravenkovou kartou

Občerstvení na pracovišti zdarma

Zdarma k dispozici vynikající káva, voda a čaj

Podpora imunity

Během chřipkové sezóny od října do března, podporujeme imunitu našich zaměstnanců formou pravidelných měsíčních dodávek ovoce a zeleniny v biokvalitě

Skupinové pojištění

Pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky (chráníme naše zaměstnance a jejich blízké proti životním, úrazovým rizikům a riziku závažných nemocí)

Zvýhodněné produkty a služby MetLife

Pro zaměstnance i jejich rodinné příslušníky

Dobrovolnický den

Podporujeme naše zaměstnance v zapojení do charitativních akcí formou 1 dne placeného volna

Výhodnější mobilní tarif

Pro zaměstnance


Zaujala Vás tato nabídka? Ozvěte se nám

Chci pracovat pro Metlife