Administrativní pracovník pojistných likvidací (20h týdně)

Administrativa, Pojišťovnictví
Praha

Máte chuť:

  • Být zodpovědný/á za korektní zapsání pojistných hlášení a souvisejicích dokumentů do interního systému
  • Roztřídit správně příchozí dokumenty jednotlivým členům týmu
  • Spravovat elektronickou příchozí poštu a datovou schránku
  • Mít na starosti spracování emailových informací týkajících se nestandartních klientů vykazující rizikové chování
  • Věnovat se i klasickým administrativním činnostem - kopírování dokumentů, archivace složek jednotlivých klientů , skenování atd.

Budeme si rozumět když:

  • máte SŠ vzdělání s maturitou
  • jste středně pokročilý/á uživatel/ka Microsoft Office (Word / Excel / Outlook)
  • je vám vlastní pečlivost a můžeme se na Vás spolehnout
  • jste týmový hráč ale umíte se i samostatně rozhodovat
  • máte praxi v oboru pojišťovnictví nebo máte praxi v administrativě

U nás získáte:

  • zázemí renomované mezinárodní společnosti působící na českém trhu 25 let
  • možnost profesionálního a osobního růstu v mezinárodní společnosti
  • příležitost učit se novým věcem v praxi - adaptační plán a školení pro každého nového zaměstnance
  • příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
  • pracoviště v centru Prahy na Národní třídě v nových moderních kancelářích OC Quadrio
  • široká nabídka benefitů

Na co se nyní od Vás těšíme:

  • Email s Vašim aktuálním životopisem a motivačním dopisem
  • Informaci o vaší platové představě
  • Termín možného nástupu

Sdílejte

Informace o pozici

Místo pracoviště

  • Purkyňova 2121/3, Praha - Nové Město

Typ pracovního vztahu

Práce na zkrácený úvazek

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Čeština(výborná), Angličtina(základní)

Zadavatel

MetLife Europe d.a.c., pobočka pro Českou republiku


Pro naše zaměstnance máme připravené množství benefitů

Příspěvek na dopravu

Ihned po nástupu proplácíme roční kupón MHD v Praze výši 3650 Kč a ve stejné výši přispíváme kolegům mimo Prahu

Flexibilní pracovní doba

(39 hodin týdně)

Týden dovolené navíc

Týden dovolené navíc

Home office

Pro specifické pozice nabízíme kombinaci formy práce z domova a kanceláře

Příspěvek na Multisport kartu

Pro zaměstnance i jejich rodinné příslušníky

Příspěvek na penzijní připojištění

Masáže na pracovišti

Podporujeme nevidomé a zdravotně handicapované maséry ze společnosti Tecum, kteří docházejí pravidelně masírovat naše zaměstnance 2 x týdně přímo na pracoviště, hradíme zaměstnancům 70 % z ceny masáže

Rozvojové a vzdělávací programy

Přístup ke globálním studijním e-learningovým materiálům např. Harvard Business publishing

Plně hrazené kurzy angličtiny

Na různých úrovních včetně konverzace s rodilými mluvčími přímo na pracovišti

Stravenky ve výši 110 Kč

Od roku 2018 používáme elektronickou stravenkovou kartou

Občerstvení na pracovišti zdarma

Zdarma k dispozici vynikající káva, voda a čaj

Podpora imunity

Během chřipkové sezóny od října do března, podporujeme imunitu našich zaměstnanců formou pravidelných měsíčních dodávek ovoce a zeleniny v biokvalitě

Skupinové pojištění

Pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky (chráníme naše zaměstnance a jejich blízké proti životním, úrazovým rizikům a riziku závažných nemocí)

Zvýhodněné produkty a služby MetLife

Pro zaměstnance i jejich rodinné příslušníky

Dobrovolnický den

Podporujeme naše zaměstnance v zapojení do charitativních akcí formou 1 dne placeného volna

Výhodnější mobilní tarif

Pro zaměstnance


Zaujala Vás tato nabídka? Ozvěte se nám

Chci pracovat pro Metlife