Asistentka/Koordinátorka pro tým makléřů

Administrativa
Praha

Position definition:

  • to support and closely cooperate with Brokerage Director, participate on all key activities, meetings, projects upon request
  • monitor financial budget of department
  • support in audit and compliance activities of the department
  • English/Czech translation of selected official documents
  • monitor and help coordinate key project-based activities within Brokerage departments, record main tasks and monitor related follow-up activities of Brokerage Department Head
  • communicate with Regional and HO structures upon request, provide regular reporting of agreed documents
  • prepare and coordinate visits from abroad or events
  • be ready to act as a deputy to GM assistant

You will need to have:

  • High School/University degree
  • previous experience at similar position
  • English – advanced (level B2 min.)
  • be friendly with MS Office
  • excellent organizational and communication skills
  • ability to work under pressure and set priorities
  • ability to understand all processes within the company, good understanding of key business principles
  • client and result-oriented approach
  • experience from insurance/banking company is welcome

We offer:

  • friendly team with positive approach
  • 25 days of vacation and sick leaves
  • possibility work partially at home office
  • life insurance also for family members
  • meal vouchers
  • Multisport card
  • other - massage at the office, Joga lessons

Sdílejte

Informace o pozici

Místo pracoviště

  • Purkyňova 2121/3, Praha - Nové Město

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Angličtina(středně pokročilá)

Zadavatel

MetLife Europe d.a.c., pobočka pro Českou republiku


Pro naše zaměstnance máme připravené množství benefitů

Příspěvek na dopravu

Ihned po nástupu proplácíme roční kupón MHD v Praze výši 3650 Kč a ve stejné výši přispíváme kolegům mimo Prahu

Flexibilní pracovní doba

(39 hodin týdně)

Týden dovolené navíc

Týden dovolené navíc

Home office

Pro specifické pozice nabízíme kombinaci formy práce z domova a kanceláře

Příspěvek na Multisport kartu

Pro zaměstnance i jejich rodinné příslušníky

Příspěvek na penzijní připojištění

Masáže na pracovišti

Podporujeme nevidomé a zdravotně handicapované maséry ze společnosti Tecum, kteří docházejí pravidelně masírovat naše zaměstnance 2 x týdně přímo na pracoviště, hradíme zaměstnancům 70 % z ceny masáže

Rozvojové a vzdělávací programy

Přístup ke globálním studijním e-learningovým materiálům např. Harvard Business publishing

Plně hrazené kurzy angličtiny

Na různých úrovních včetně konverzace s rodilými mluvčími přímo na pracovišti

Stravenky ve výši 110 Kč

Od roku 2018 používáme elektronickou stravenkovou kartou

Občerstvení na pracovišti zdarma

Zdarma k dispozici vynikající káva, voda a čaj

Podpora imunity

Během chřipkové sezóny od října do března, podporujeme imunitu našich zaměstnanců formou pravidelných měsíčních dodávek ovoce a zeleniny v biokvalitě

Skupinové pojištění

Pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky (chráníme naše zaměstnance a jejich blízké proti životním, úrazovým rizikům a riziku závažných nemocí)

Zvýhodněné produkty a služby MetLife

Pro zaměstnance i jejich rodinné příslušníky

Dobrovolnický den

Podporujeme naše zaměstnance v zapojení do charitativních akcí formou 1 dne placeného volna

Výhodnější mobilní tarif

Pro zaměstnance


Zaujala Vás tato nabídka? Ozvěte se nám

Chci pracovat pro Metlife

Máte dotaz nebo se s námi chcete spojit? Napište nám!
Vyplňte prosím všechna tato pole

Beru na vědomí, že pojišťovna MetLife bude zpracovávat mnou poskytnuté osobní údaje za účelem vyřízení mého dotazu. Informace o zpracování a ochraně osobních údajů, včetně podrobností o mých právech, jsou dostupné zde.

Volejte: +420 227 111 000
KONTAKTNÍ ÚDAJE