Pracovník/ce klientského centra

Bankovnictví a finanční služby, Pojišťovnictví
Praha

Máte chuť:

  • komunikovat s našimi klienty na každodenní bázi a nabízet jim skvělý zážitek z naší péče
  • pomáhat našim pojišťovacím poradcům a spolupracovat i s ostatními kolegy ve firmě
  • kombinovat komunikaci formou e-mailů, telefonicky a případně osobně
  • poskytovat informace o produktech, službách a mimořádných nabídkách společnosti

Budeme si rozumět, pokud:

  • Vás baví komunikovat, pomáhat, hledat řešení a odpovědi na otázky našich klientů
  • máte minimálně SŠ vzdělání
  • baví Vás práce na PC – víte jak ovládat MS Office
  • můžete nabídnout velmi dobré komunikační a argumentační schopnosti
  • máte příjemný hlasový projev i vystupování a rád/a si hrajete s českým jazykem
  • jste odolní vůči stresu a rádi pracujete v týmu
  • umíte používat anglický jazyk na úrovni mírně pokročilý/á (výhodou)

U nás získáte:

  • akční, různorodou a samostatnou práci
  • možnost získat cenné zkušeností z oboru pojišťovnictví
  • příjemné prostředí menšího Klientského centra, které aktivně neprodává, ale řeší požadavky klientů
  • přátelský kolektiv profesionálů, který je vždy ochoten pomoci a navzájem se podporuje
  • zázemí stabilní renomované mezinárodní společnosti působící na českém trhu téměř 26 let
  • pracoviště v centru Prahy na Národní třídě v nových moderních kancelářích OC Quadrio
  • pracovní doba: pondělí – čtvrtek 8 – 16,30 hod., pátek zkrácená doba 8 – 15,30 hod.
    stravenky 110 Kč, týden dovolené navíc,3 sick days, úhrada ročního jízdného MHD, masáže na pracovišti, vynikající káva a čaj zdarma na pracovišti a další firemní benefity

Tešíme se na:

  • Váš aktuální strukturovaný životopis s motivačním dopisem, prosím do motivačního dopisu uveďte i termín možného nástupu a Vaši přibližnou platovou představu

Sdílejte

Informace o pozici

Místo pracoviště

  • Purkyňova 2121/3, Praha - Nové Město

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Čeština(výborná), Angličtina(mírně pokročilá)

Zadavatel

MetLife Europe d.a.c., pobočka pro Českou republiku


Pro naše zaměstnance máme připravené množství benefitů

Příspěvek na dopravu

Ihned po nástupu proplácíme roční kupón MHD v Praze výši 3650 Kč a ve stejné výši přispíváme kolegům mimo Prahu

Flexibilní pracovní doba

(39 hodin týdně)

Týden dovolené navíc

Týden dovolené navíc

Home office

Pro specifické pozice nabízíme kombinaci formy práce z domova a kanceláře

Příspěvek na Multisport kartu

Pro zaměstnance i jejich rodinné příslušníky

Příspěvek na penzijní připojištění

Masáže na pracovišti

Podporujeme nevidomé a zdravotně handicapované maséry ze společnosti Tecum, kteří docházejí pravidelně masírovat naše zaměstnance 2 x týdně přímo na pracoviště, hradíme zaměstnancům 70 % z ceny masáže

Rozvojové a vzdělávací programy

Přístup ke globálním studijním e-learningovým materiálům např. Harvard Business publishing

Plně hrazené kurzy angličtiny

Na různých úrovních včetně konverzace s rodilými mluvčími přímo na pracovišti

Stravenky ve výši 110 Kč

Od roku 2018 používáme elektronickou stravenkovou kartou

Občerstvení na pracovišti zdarma

Zdarma k dispozici vynikající káva, voda a čaj

Podpora imunity

Během chřipkové sezóny od října do března, podporujeme imunitu našich zaměstnanců formou pravidelných měsíčních dodávek ovoce a zeleniny v biokvalitě

Skupinové pojištění

Pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky (chráníme naše zaměstnance a jejich blízké proti životním, úrazovým rizikům a riziku závažných nemocí)

Zvýhodněné produkty a služby MetLife

Pro zaměstnance i jejich rodinné příslušníky

Dobrovolnický den

Podporujeme naše zaměstnance v zapojení do charitativních akcí formou 1 dne placeného volna

Výhodnější mobilní tarif

Pro zaměstnance


Zaujala Vás tato nabídka? Ozvěte se nám

Chci pracovat pro Metlife