Senior Business user/ Business Analyst

IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení
Praha

Máte chuť:

  • Být klíčový člen týmu Service and Operations, který hráje důležitou roli ve vývoji technologických řešení./ As a key member of the Service and Ops team, you will play an important role in the development of technology solutions.
  • Být zodpovědný za identifikaci a dokumentaci obchodních a funkčních požadavků a za podporu poskytování IT řešení./ You will be responsible for identifying and documenting business and functional requirements and supporting delivery of the IT solution.
  • Mít na starost soudržnost dat a transakcí v IT systémech oddělení Service a Ops./ You will be resposible for cosistency of data and transactions in the Services and Ops IT systems.
  • V rámci své role jednat jako primární spojka mezi IT, Service a Ops a to v případě plánování, zavádění IT řešení nebo řešení IT problémů./ As part of your role you will act as the primary liaison between IT and Service and Operations in case of planning, building deployment of IT solutions or solving IT issues.
  • Zajisťovat konzistentnost dat a transakcí v IT systémech Service a Ops. Též zajišťovat opravu dat nebo transakcí podle schválených firemních standardů./ Ensure consistency of data and transaction in Service and Ops IT systems. Provide correction of data or transactions according to approved company standards.
  • Udržovat auditní záznamy o provedených opravách dat a transakcí./ Keep audit trails of provided data and transaction corrections.
  • Být spojka mezi Service, Ops a oblastí IT, která zajišťuje dodání stručných a srozumitelných business specifikací./ Serves as a liaison between the Services, Ops and the IT area ensuring concise and fully understandable business specifications are provided
  • Řídit klíčové vztahy s IT, konzultanty a dodavateli, interními koncovými uživateli, zákazníky a vedením./Manages critical relationships with IT, consultants and vendors, internal end users, and business customers/leadership
  • Zajišťovat dodání všech dílčích aspektů malých projektů ale i jednotlivých fází větších projektů./ Support the delivery of all aspects of small projects and/or phases of larger projects
  • Podporovat rozvoj vhodných testovacích a implementačních strategií pro každý projekt ve spolupráci s IT a externími dodavateli./ Suppports development of suitable testing and implementation
  • Poskytovat informace koncovým uživatelům, za účelem vyřešit problémy týkající se daných systémů./ Provides information to end users to help resolve problems regarding assigned system(s)
  • Zajisťovat kvalitu všech výstupů a související dokumentace, přispívat k tvorbě uživatelských příruček, referenčních příruček a školicím materiálům./ Ensure quality of all deliverables and associated documentation. Contribute to user guides, reference manuals and training materials.
  • Aktivně se podílet na činnostech řízení změn./ Actively participates in change management activities
    Poskytovat technické a pracovní pokyny ostatním kolegům v oddělení Services a Ops./ Provide technical and work guidance to other colleagues from Service and Ops

Budeme si rozumět pokud máte:

  • Vysokoškolské vzdělání technického směru/ Bachelor’s degree in technical field required.
  • 3 roky a více zkušenost na podobné pozici Superuser/Analytik/ 3+ years experience in similar position: Superuser/Analyst
  • Výborná znalost MS Office/ Proficient with office automation tools (MS Office suite of applications, email, Internet, etc.)
  • Zkušenost s business dokumentací a funkční specifikací.pro změny v IT systémech/ Experience with the documentation of business and functional specifications
  • Zkušenost s testováním IT systému,/ Experience with IT system testing
  • Znalost databázových systémů/ Database system knowledge
  • Profesionální přístup k práci a ostatním kolegům/ Professional and responsible attitude
  • Organizační dovednosti a schopnost samostatného řízení pracovního času/ Time management and organizational skills
  • Komunikační a prezentační dovednosti/ Communication and presentation skills
  • Zákaznický přístup, vysoká orientace na výsledek a detail/ Target and customer oriented
  • Analytické a logické myšlení, schopnost posuzovat priority/ Analytical and logical thinking
  • Pokročilá znalost angličtiny slovem i písmem. Znalost češtiny je nutnost/ Advanced english spoken and written. Czech language is a must
  • Znalost analytiky business procesů je výhodou/ knowledge of business analyses is an advantage

U nás získáte:

  • Smysluplnou práci v mezinárodní společnosti s týmem přátelských kolegů
  • Příjemné pracovní prostředí v centru Prahy v kancelářské budově Quadria s vynikající dopravní
  • Dostupností na metru Národní třída
  • Možnost profesního a osobního růstu v dynamické mezinárodní společnosti

Širokou nabídku benefitů:

  • firemní notebook a telefon
  • roční MHD jízdné
  • stravenky v hodnotě 110 Kč
  • příspěvek na penzijní a životní připojištění
  • kurzy AJ hrazené zaměstnavatelem na pracovišti
  • Multisport karta
  • Masáže na pracovišti
  • Vynikající káva a čaj zdarma

Na co se nyní od Vás těšime:

  • Email s Vašim aktuálním životopisem a motivačním dopisem
  • Termín možného nástupu

Sdílejte

Informace o pozici

Místo pracoviště

  • Purkyňova 2121/3, Praha - Nové Město

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Požadované vzdělání

Vysokoškolské / univerzitní

Požadované jazyky

Angličtina(středně pokročilá), Čeština(výborná)

Zadavatel

MetLife Europe d.a.c., pobočka pro Českou republiku


Pro naše zaměstnance máme připravené množství benefitů

Příspěvek na dopravu

Ihned po nástupu proplácíme roční kupón MHD v Praze výši 3650 Kč a ve stejné výši přispíváme kolegům mimo Prahu

Flexibilní pracovní doba

(39 hodin týdně)

Týden dovolené navíc

Týden dovolené navíc

Home office

Pro specifické pozice nabízíme kombinaci formy práce z domova a kanceláře

Příspěvek na Multisport kartu

Pro zaměstnance i jejich rodinné příslušníky

Příspěvek na penzijní připojištění

Masáže na pracovišti

Podporujeme nevidomé a zdravotně handicapované maséry ze společnosti Tecum, kteří docházejí pravidelně masírovat naše zaměstnance 2 x týdně přímo na pracoviště, hradíme zaměstnancům 70 % z ceny masáže

Rozvojové a vzdělávací programy

Přístup ke globálním studijním e-learningovým materiálům např. Harvard Business publishing

Plně hrazené kurzy angličtiny

Na různých úrovních včetně konverzace s rodilými mluvčími přímo na pracovišti

Stravenky ve výši 110 Kč

Od roku 2018 používáme elektronickou stravenkovou kartou

Občerstvení na pracovišti zdarma

Zdarma k dispozici vynikající káva, voda a čaj

Podpora imunity

Během chřipkové sezóny od října do března, podporujeme imunitu našich zaměstnanců formou pravidelných měsíčních dodávek ovoce a zeleniny v biokvalitě

Skupinové pojištění

Pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky (chráníme naše zaměstnance a jejich blízké proti životním, úrazovým rizikům a riziku závažných nemocí)

Zvýhodněné produkty a služby MetLife

Pro zaměstnance i jejich rodinné příslušníky

Dobrovolnický den

Podporujeme naše zaměstnance v zapojení do charitativních akcí formou 1 dne placeného volna

Výhodnější mobilní tarif

Pro zaměstnance


Zaujala Vás tato nabídka? Ozvěte se nám

Chci pracovat pro Metlife

Máte dotaz nebo se s námi chcete spojit? Napište nám!
Vyplňte prosím všechna tato pole

Beru na vědomí, že pojišťovna MetLife bude zpracovávat mnou poskytnuté osobní údaje za účelem vyřízení mého dotazu. Informace o zpracování a ochraně osobních údajů, včetně podrobností o mých právech, jsou dostupné zde.

Volejte: +420 227 111 000
KONTAKTNÍ ÚDAJE