Specialista zpracování plateb
Co vás čeká
- účtování a dohledávání nepřiřazených plateb, zpracování plateb zaměstnavatelů, kontroly inkasa, indexace pojistného, přeplatky.
- zpracování žádostí klientů týkajících se plateb pojistného.
- dodržování procedur a postupů.
- využívání specifických programů pojišťovny určených ke správě pojistných smluv
- nástup 1.2.2024
Co budete potřebovat:
- SŠ/VŠ vzdělání
- předchozí zkušenosti na administrativní pozici
- základní/mírně pokročilá znalost MS OFFICE (MS Excel, MS Word)
- mírně pokročilá znalost angličtiny (porozumění psanému textu)
- pečlivost, spolehlivost, týmová spolupráce
- ochota učit se nové věci
Nabízíme:
- možnost získat cenné zkušeností a další karierní rozvoj v oboru pojišťovnictví
- přátelský kolektiv, který je vždy ochoten pomoci a navzájem se podporuje
- pracoviště v centru Prahy na Národní třídě v nových moderních kancelářích OC Quadrio
- po zapracování možná práce z domova (home office) až 3 dny v týdnu
- řadu firemních benefitů např. masáže na pracovišti, karta Multisport, stravenkový paušál, 5 týdnů dovolené a 3 dny sick days, příspěvek na dopravu - roční MHD, životní i penzijní pojištění, kurzy AJ apod.
Sdílejte
Informace o pozici
Místo pracoviště
- Purkyňova 2121/3, Praha - Nové Město
Typ pracovního vztahu
Práce na plný úvazek
Požadované vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky
Angličtina(mírně pokročilá)
Zadavatel
MetLife Europe d.a.c., pobočka pro Českou republiku
Pro naše zaměstnance máme připravené množství benefitů
Příspěvek na dopravu
Flexibilní pracovní doba
Týden dovolené navíc
Home office
Příspěvek na Multisport kartu
Příspěvek na penzijní připojištění
Masáže na pracovišti
Rozvojové a vzdělávací programy
Plně hrazené kurzy angličtiny
Stravenky ve výši 110 Kč
Občerstvení na pracovišti zdarma
Podpora imunity
Skupinové pojištění
Zvýhodněné produkty a služby MetLife
Dobrovolnický den